Mätning av kundnöjdhet är en betydande del av Spokens utveckling
Att mäta kundnöjdhet är en väsentlig del av Spokens verksamhetsutveckling, och det är därför vi övervakar kundupplevelsen regelbundet. Sammantaget är det verkligen fantastiskt att se att våra kunder är nöjda med vår service – sedan början av 2023 är den genomsnittliga kundnöjdheten (NPS, Net Promoter Score) hela 79!
Vi ber regelbundet om feedback från alla våra kunder, och de ges även möjligheten att, utöver NPS-betyget, skriftligen ge anonym feedback. Vi välkomnar både konstruktiv och positiv feedback.
Här är några utdrag från den skriftliga kundfeedback vi mottagit:
It’s so quick and so flawless. Great deliverance every time. (Kund: Jesper Nordin, Digital Designer, Biotage Sweden AB)
Snabb och smidig service! Resultatet av arbetet blev bra, leveransen var snabb och kundtjänsten var trevlig. Tack igen för din hjälp! (Kund: Tuulikki Tervo, juridisk assistant, Avance Asiajatoimisto Oy)
Snabb och pålitlig drift. Kvaliteten på översättningarna är mycket bra.
Alltid snabb service och om något bekymrar dig har du varje gång också fått svar på frågan sakligt och snabbt. Utmärkt action!
Riktigt snabb, högkvalitativ och effektiv service.
Mycket prisvärd och mycket snabb textningstjänst.
Super fast and very good quality!
Good service, quality and quick too.
Så tack till våra kunder för ert förtroende och feedback – tillsammans kommer vi att göra denna resa ännu bättre.
Här är en kortfattad beskrivning av Net Promoter Score: Det är ett rekommendationsindex, det vill säga hur sannolikt det är att kunder skulle rekommendera ett företag, en produkt eller tjänst till sina vänner eller kollegor. Betyget kan vara allt mellan -100 och +100, och ju högre resultat, desto bättre.